Nadace OSF a Nadační Fond Hyundai – Stabilnější Spirála díky fundraisingu
Realizace projektu:
1. 1. 2022 do 31. 12. 2022
Náplň projektu:
Dar NF Hyundai je určen k dofinancování aktivit v oblasti fundraisingu a marketingu, zlepšení komunikace s veřejností a dárci, protože zásadním problémem je nedostatečné financování z jiných zdrojů.
Díky Nadaci OSF - Hyundai jsme vytvořili chráněná pracovní místa v oblasti fundraisingu a marketingu a věnujeme intenzivní pozornost rozvoji těchto oblastí v organizaci. Na těchto pracovních místech zaměstnáme díky financování OSF Hyundai kolegy se zdravotním postižením, poskytneme jim naše zkušenosti, vzdělání a budeme spolupracovat také s externími specialisty a odbornými konzultanty. Díky provedení analýz a vyhotovení fundraisingového a marketingového plánu povedeme úspěšnější a kvalitnější kampaně, které dostanou informace o našich aktivitách k více lidem.
Cíle projektu a jeho dopady:
1. Udržení tří chráněných pracovních míst v oblastech fundraisingu a marketingu po dobu alespoň 1 roku.
Dopady - seberealizace a kontinuální podpora pro cílovou skupinu lidí se zdravotním postižením.
2. Vytvoření fundraisingového plánu, vytvoření marketingového plánu na 1 rok, nastavení marketingové a FR strategie s podporou externích odborníků
Dopady - vytvoření podmínek pro zlepšení komunikace s veřejností, lepší informovanost veřejnosti v oblasti duševního zdraví a navázání kontaktů s komunitou.
Aktivity projektu:
1. Vytvoření týmu ve Spirále, který se bude věnovat rozvoji fundraisingových a marketingových aktivit, rozdělení rolí, nastavení způsobu spolupráce a interní komunikace, rozdělení pracovních úkolů. ( leden - únor 2022)
Cílem aktivity je efektivní nastavení spolupráce, některé pracovní pozice již existují a jsou obsazeny, některé budeme teprve obsazovat. Každý tým potřebuje svá pravidla a organizace pro naplňování svých cílů.
2. Výběr a oslovení externích konzultantů a specialistů. Zahájení spolupráce. (únor 2022)
Cílem je získání odborné podpory v oblasti fundraisingu a marketingu.
3. Analýza stavu fundraisingu a marketingu ve Spirále s podporou externích odborníků. ( březen 2022)
Cílem je ujasnění aktuálního stavu a nastavení výchozího bodu pro další rozvoj a práci organizace.
4. Vytvoření fundraisingového a marketingového plánu na r. 2022 vycházejícího z analýzy a cílů organizace (březen 2022)
Cílem je konkretizace fundraisingových a marketingových aktivit a stručný popis jejich naplňování k lepší efektivitě.
5. Realizace fundraisingových a marketingových aktivit dle plánu týmem Spirály. (duben - prosinec 2022)
Cílem je dosažení zlepšení informovanosti veřejnosti o činnosti Spirály, získání dalších finančních zdrojů od firemních i individuálních dárců pro provoz organizace.
6. Vyhodnocení realizovaných aktivit, vyhodnocení projektu a příprava vyúčtování. (prosinec 2022)